Frost är vackert...
 
...men ack så kallt att fota!
Jag gillar speciellt de två mittenbilderna, då de INTE är konverterade till svartvitt! Jag har funderat ett tag på att hitta något att fota på temat "svartvitt", utan att göra bilderna svartvita i efterhand. Och så snubblade jag över dessa motiv igårkväll :-D  De frostbeklädda grenarna mot den svarta natthimlen.
 
Bilden längst ner är fotad nere vid Södra hamn, strax innan jag fotade stjärnbilderna som jag visade igår. Att gå genom ett sådant vitt landskap är inte helt fel! Speciellt inte i dagsljus när det blir RIKTIGT vitt :-D 
Ibland känns det nästan som om jag har lust att åka upp till typ Gällivare, Jokkmokk eller någonstans ditåt. När vi var dit förra året (i början av februari) med Projekt Norrsken var det så fantastiskt i naturen att det var alldeles breathtaking! Typ en decimeter snö på varje gren!
 
Men "sörj inte det du saknar, utan glädjs åt det du har" heter det ju. Det är ju inte direkt fult här heller just nu :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Fina bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?