3/365 - Bloggat under 2013

Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen

Det här var en hyfsat svår uppgift, då 2013 inte direkt var det bästa bloggåret för min blogg. Jag hade mestadels bloggtorka och har egentligen inte skrivit så många riktigt läsvärda inlägg, tyvärr.

Dock har jag i alla fall lyckats skrapa ihop några...

Några nostalgiska minnen från 90-talet.
Min designhistoria; "Alla är vi barn i början". Mina allra första designer
Mina bilder publicerade i Piteåtidningen.
10 skäl till varför man ska bo i Piteå på sommaren!
Tipsar om roliga typsnitt.
Mina första bilder på NORRSKEN!
Bloggdesigner gratis att ladda ner!
Era fantastiska kommentarer!
1

Det var ju fler än ett inlägg! Så sån bloggtorka hade du ju inte hihi ;-)
Bilder på Norrskenet var helt magisk och typsnitten bra tips, så tack.
Ha en fin helg!

Svar: Ja, det blev ändå några inlägg ;-) Det är nog mer bloggtorka i den meningen att jag bloggat mindre än jag brukar ;-)
Och Tack! Vad roligt att du gillar Norrskensbilderna och typsnitttipsen :-D Kommer eventuellt fler av de sistnämnda i framtiden, och FÖRHOPPNINGSVIS även fler Norrskensbilder :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hej Erica!
Jag skulle vilja lägga till dig i min blogroll och brukar göra det med en bild på bloggaren :) Tänkte höra vilken bild jag skulle kunna få använda om det är okej med dig alltså? :)

Svar: Vad roligt! Tack :-D
Har tyvärr inte så många bilder på mig själv, då jag trivs väldigt dåligt framför kameran ;-) Men här är en:

http://cdn2.cdnme.se/3445623/7-3/pict564_52c733c99606ee56df16e165.jpg
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Då kör jag på den, tack så mkt :)

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?