Beautiful wiew from Strömlida
 
Passade på att fota även dessa bilder igår när jag var ute och fotade fredagsbilderna (var så extremt fint väder!) Utsikten från Strömlida är så vacker! Däremot tycker jag det är så synd att det är den enda platsen i Piteå (vad jag vet) som har sådan utsikt... Man ser lite av stan härifrån, men jag har alltid velat bo i en stad där man kan gå någonstans och se hela staden uppifrån. Det kan man som sagt inte här.
Som tur är kompenserar ju Piteå med en massa andra vackra platser :-D
 
Galleri Fredag under detta inlägg.
Era fantastiska kommentarer!
1

Åh! Vackert som ett vykortslandskap!

Svar: Ja, visst är det en vacker utsikt :-D Och just igår var en sådan perfekt dag att fota därifrån!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?