Midsommarafton 2015
I fredags var det då midsommarafton, och vi är alltså mitt i den ljusaste tiden av året. Jag tycker det nästan är omöjligt att känna sig nere den här tiden. Som ni vet älskar jag att det är ljust dygnet runt.
Dessutom; det väder vi haft i helgen gör allt bara bättre.
På självaste midsommarafton hade vi årets första riktiga sommardag, med blå himmel, sol och värme.
Jag har dock sett runt om i bloggvärlden att stora delar av Sverige inte haft samma tur. Att det varit väldigt mulet och regnigt. Önskar att alla haft möjlugheten att få ha vårat väder, men men.
Hela sommaren är trots allt kvar, så än så länge finns det hopp :-)
 
Här kommer lite bilder från min midsommar, vilken spenderades ute i stugan med surströmming till middag:
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jättemysiga midsommarbilder! Och tänk att sommaren kom lagom till midsommar! Vi hade underbart väder hela midsommarhelgen, nästan så man inte trodde att det var sant!
God fortsättning på sommaren! :-)

Svar: Tack :-D Ja, visst var det underbart att vi fick riktig sommar precis till midsommar! Det var så njutbart att jag verkligen inte ville att helgen skulle ta slut! Hoppas bara att resten av sommaren också blir fin :-)
Hoppas du får en fin fortsatt sommar!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?