Julstämning både inne och ute
Nu är den här.
Den bästa tiden på hela året.
December månad. Juletiden.
Och i mitt tycke är det tiden som leder upp till julafton som är allra bäst. Efter jul infinner sig liksom ett tomrum.
 
MEN det ska vi inte tänka på nu!
Nu är NU! Och den där bästa tiden på hela året har bara börjat!
Och i mitt hus råder det full jul, inklusive julgranen. För varför ska en vänta tills bara några  dagar innan julafton, och sedan bara få njuta av den typ en vecka? När en kan njuta av den i en hel månad!
 
Förra året pyntade jag mer minimalistiskt.
Och jag måste erkänna, trots att jag är en sådan julälskande människa, att jag älskade det pyntet lika mycket som fullskalig jul.
Därför hade jag svårt att bestämma mig för om jag skulle köra på samma linje i år, eller om jag skulle vräka på.
Det slutade med att jag vräkte på och plockade fram allt julpynt jag äger ;-) 
 

Nej, nu ska jag inte tjata på med en massa text mera.
Istället bjuder jag på en bildbomb av hur det ser ut hemma hos mig nu under december 2017:

Och vi kan då inte klaga på julstämningen utomhus i år heller...
Snö har vi minsann fått så det räcker och blir över under november månad, vilket innebär att vi fick en gnistrande vit första adventshelg :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?